خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
دیزاینستان

راه اندازي فست فود

اگر در فكر راه اندازي فست فود خوب و عالي هستيد مي بايست حتما با يك مشاوره را اندازي فست فود مشورت كنيد . مشاوران راه اندازي به شما مسير اصلي را نشان خواهند داد و شما با كمترين مشكلات شروع به فعاليت خواهيد كرد. اين كار نياز به طي كردن مراحلي دارد كه مي بايست همه آن ها را در مسير قانوني طي نماييد تا در ادامه كار مشكلي نداشته باشيد.
مراحلي نظير اخذ مجوزات لازم در خصوص پروانه كسب و همچنين پروانه وزارت بهداشت كه از مراحل اصلي در جهت تاسيس فست فود به شمار مي روند.
داخل شدن به بازار خوراك يك تصميم زياد معضل برانگيز است به دليل آنكه بخش اعظمي از فست فود ها در يكسال نخستين باخت خورده اند . اين‌كه چطور چيز هايي كه در ذهن داريد به حقيقت تبديل مي‌شوند نياز به بررسي و تحقيق و طرح ريزي داراست . از‌آنجا كه صنعت طعام دوچندان رقابتي است مي بايست پيشين از راه‌اندازي فست فود به خير تحقيق فرماييد , بررسي فرماييد كه چرا يك فست فود كارش به‌اين نيكي گرفته و ديگري خير . شما مي بايست كسب وكارتان را به روش صحت آغاز نماييد مي بايست از كليه ذيل و بم آن ازماليات ها گرفته تا مجوزهاي رسمي , بهداشتي , ايمني را بدانيد . با مجموعه سرآشپزان برتر همراه گرديد تا به شما مشورت هاي واجب جهت آغاز پيروز يك كسب و فعاليت غذايي را بدهيم .

راه‌اندازي فست فود را از كجا و به چه شكل استارت كنيم؟

مواقعي كه گذشته از بهره‌برداري فست فود مي بايست در لحاظ بگيريد
گونه تجاري فست فود ها به طوري است كه اكثر زمان ها طعام ها را به يك شيوه خاصي فراهم مي نمايند براي مثال همبرگر و يا اين كه ساندويچ سرد . چند نكته را گذشته از آغاز به عمل فست فود بايستي بدانيد

نوع غذا

گذشته از اين‌كه بخواهيد فست فودي را بهره برداري نماييد يا اين كه بخواهيد نمايندگي فست فودي را بگيريد اوليه مي بايست به گونه غذايي كه مي‌خواهيد سرو فرمائيد بيانديشيد . ولي كه هنگامي نام فست فود مي‌آيد كليه ياد همبرگر مي‌افتند البته ميتوانيد ساندويج هاي سرد نو با نان و صيفيجات نو نيز ارائه بدهيد

ادامه مطلب

طراحی لوگو کرج

طراحي لوگو در كرج

طراحي لوگو در كرج را با طراحان مجرب و حرفه اي ما تجربه كنيد. تيم ما با نمونه كارهاي حرفه اي بزرگترين و قديمي ترين شركت طراحي لوگو در كرج مي باشد.

آيا تا به حال يك برند بزرگ را بدون لوگو ديده ايد؟ قطعا همينطور است نديده ايد. لوگو تاثير بسيار زيادي را در معرفي يك برند در ميان رقابت هاي تبليغي دارد. طراحي لوگو در كرج مي تواند برند شما را به يك برند پر فروش در استان البرز تبديل نمايد به شرطي كه طراحي آن را به خوبي و با دقت انجام دهيد.

چه چيزي يك لوگوي بزرگ را براي يك برند بزرگ مي‌سازد؟ و مهم‌تر اينكه، چطور مي‌توانيد بهترين نماد براي يك محصول طراحي كنيد؟ لوگو عوامل و شرايط خاصي را مي بايست پيروي نمود تا به نتيجه دلخواه يعني همان لوگو رسيد.

چرا طراحي لوگو كرج مهم است

لوگوي شما اولين نقطه تماس شما با دنياي خارج است. اگر افراد با نام تجاري خود ارتباط برقرار كنند، احتمال اين است كه آن‌ ها به هر چيزي كه ارائه مي‌دهد، بازخورد نشان مي دهند. طراحي لوگوي بزرگ نيازمند تركيب پيچيده‌اي از مهارت‌هاي طراحي، نظريه خلاق و كاربرد ماهرانه است. طراحي لوگو فقط يك زيرمجموعه كوچك از نام تجاري است، اما نشان تجاري يا علامت برند در كانون بيشتر طرح‌هاي تجاري قرار دارد.

زماني كه به فردي فكر مي‌كنيد كه بر زندگي شما تاثير گذاشته‌ است، تقريبا مطمئن هستيد كه مي‌توانيد ببينيد او چه شكلي بوده است. و به همين دليل، برندهايي كه ما اغلب از آن‌ها اجناس را مي‌خريم نيز همين است. ما مي‌توانيم به راحتي لوگو را با فكر كردن به تجربيات خود با محصول، شركت و يا خدمات، تصور كنيم.

ادامه مطلب

لباسکار

لباس كار

خريد لباسكار مناسب

صاحب يك كارخانه يا شركت توليدي هستيد و قصد خريد لباسكار راداريد؟ يا يك مجموعه خدماتي كوچك را داريد و به دنبال يك لباسكار مناسب هستيد!
اگر به عنوان يك مدير را رئيس به فكر خريد لباسكار هستيد بايد به شما بگوييم كه در گام نخست بايد لزوم داشتن لباسكار براي مجموعه ها را بررسي كنيم تا شما در انتخاب يك لباسكار مناسب با نگرشي بهتر اقدام كنيد.

لباسكار چيست؟

در تعريف لباسكار يا يونيفرم يك موضوع هائز اهميت است . ايجاد نظم در پوشش سازمان ها. لباسكار در واقع پوششي يكسان يا يكدست است براي پرسنل سازمان و ادارات.
لباسكار ها معمولا از جنس پارچه و با يك تم رنگي متناسب براي كاركنان يك مجموعه طراحي و دوخته مي شود.


    ادامه مطلب

    فر ريلي پيتزا

    به منظور پخت بهتر ، سريعتر و آسان تر پيتزا و حتي انواع هات داگ تنوري و سيب زميني تنوري از دستگاه فر ريلي پيتزا استفاده مي كنند. گارد استيل فر ريلي پيتزا به پخت يكدست و يكنواخت پيتزا و آبدار كردن آن كمك شاياني مي كند؛ چون گرما را به صورت كاملا يكنواخت به تمام سطوح پيتزا مي رساند و براي پخت بهتر، ديگر نيازي به برشته كردن پيتزا نخواهد بود.

    پيتزا از دسته غذاهاي زودپز يا به اصطلاح فست فود مي باشد كه در ايران نيز طرفداران بسياري دارد. امروزه پيتزا در همه فست فودها و حتي رستوران ها قابل تهيه مي باشد. اين موضوع بديهي است كه پيتزا اولين بار در شهر ناپل ايتاليا پخته شد و از آنجا بود كه به ساير كشورها از جمله ايران فرستاده شد. امروزه پيتزا آنقدر در تمام دنيا مشهور و پرطرفدار است كه هيچ كس نمي تواند از خوردن آن چشم پوشي كند.

    نوع پخت پيتزا تقريبا در همه جا يكسان است و در فست فود ها از فرهاي مخصوص استفاده مي كنند. فر ريلي پيتزا از دسته وسائلي است كه براي پخت پيتزا در فست فودها و رستوران ها استفاده مي شود.

    ادامه مطلب

    چاپ کاتالوگ در کرج

    شاید در شهر کرج و یا استان البرز مشغول به کسب درآمد هستید و به دنبال یک چاپ کاتالوگ برای محصولات خود در کرج هستید.
    شما برای این منظور شاید به دفاتر فنی یا شرکت های تبلیغاتی مراجعه کنید. البته که چاپ خانه های متعددی در کرج نیز مشغول به فعالیت می باشند. اگر با تیم حره ای آشنا نباشید خدایی نکرده مشمول ضرر می شوید.

    کاتالوگ ها در واقع به معرفی برند و محصولات و خدمات ارائه شده شما می پردازند. استفاده از تصاویر گرافیکی و خلاقانه و عکس های با کیفیت محصولات باعث افزایش جلب توجه مشتریان به برند شما می گردند. کاتالوگ ها نیز مانند هر وسیله تبلیغاتی دیگری باید از اصول و ویژگی های خاصی پیروی نمایند و شما لازم است قبل از سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج به این مسائل توجه کافی را داشت باشید.

    هدف از سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج چیست؟

    با توجه به اینکه تنوع تولید محصولات شرکت ها هر روزه در حال افزایش می باشد و معرفی هرکدام از محصولات بصورت شفاهی برای مشتریان کاری سخت و وقت گیر می باشد از اینرو مدیران ایت شرکت ها برای جبران این زمان از دست رفته می بایست با طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج محصولات و خدمات خود را اینگونه معرفی نمایند. با توجه به روند پیشرفت تکنولوژی و بزرگ شدن فضای مجازی تصور شد که دیگر نیازی به کاتالوگ نمی باشد اما با گذشت زمان اهمیت وجود کاتالوگ حتی بیشتر از قبل نمایان گردید. حتی شاهد هستیم که کاتالوگ ها مجازی نیز طراحی شدند که نتیجه این امر باعث گردیده کاتالوگ تاثیر مستقیم بر روی فروش محصولات داشته باشد. اگر بخواهیم تبلیغات مصور یعنی بروشور و کاتالوگ را با سایر تبلیغات مانند تلویزیون مقایسه کنیم می بینیم که چاپ کاتالوگ به مراتب ارزانتر از و به صرفه تر از تبلیغات تلویزیونی می باشد.

    ادامه مطلب

    طراحی کاتالوگ در کرج

    طراحی کاتالوگ در کرج

    استفاده از کاتالوگ همواره برای معرفی محصولات و حتی یک برند در بین مخاطبین و یا مشتریان کاربرد داشته است. امروزه حتی با پیشرفت های دنیای دیجیتال و آنلاین استفاده از کاتالوگ های کاغذی کاربرد خاص خود را به همراه دارد. طراحی کاتالوگ در کرج علاوه بر معرفی خوب و جامع محصولات باید برند شما را نیز به خوبی معرفی نماید بطوریکه وقتی مشتریان حتی از دور چشمشان به طراحی کاتالوگ شما می افتد آن را متعلق به شما بدانند.

    شما قبل از هر چیزی می بایست اهداف خود از طراحی و چاپ کاتالوگ را پیدا کنید. در بعضی مواقع هدف شما شرکت در یک نمایشگاه بزرگ است و برای اینکه محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی نمایید احتیاج به کاتالوگ خواهید داشت که باید تعداد زیادی را چاپ نمایید.

    تاریخچه طراحی کاتالوگ:

    استفاده از کاتالوگ بعد از جنگ جهانی توجه زیادی را به خود جلب نمود. با توجه به گسترش صنعت های مختلف و وجود بازارهای زیاد برای فروش لزوم استفاده از کاتالوگ بیشتر نمایان گردید. چون استفاده از کاتالوگ باعث می شد که مشتریان همزمان عکس و مطالب مورد نیاز محصول را ببینند که انتخاب راحت تری داشتند. این کار امروزه نیز بسیار با اهمیت است چون همه شرکت ها به دنبال فروش بیشتر و کسب سود بیشتری هستند و این امر مستلزم این است که مشتریان با محصولات جدید شما آشنا گردند.

    چرا کاتالوگ مهم است:

    یک کاتالوگ، مانند یک کارت یا کارت تجاری، ابزاری است که برای شناسایی و تقویت آگاهی از برند مورد استفاده قرار می‌گیرد. متخصصان بازاریابی می‌دانند که چقدر دقت در ایجاد یک کاتالوگ وجود دارد و اینکه چگونه یک کاتالوگ خوب می‌تواند تفاوت را بر حسب فروش انجام دهد.

    ممکن است شما برای یک بازار هدف خاص احتیاج به کاتالوگی داشته باشید که فقط به معرفی چند محصول خاص بپردازد دارید و تمرکز خود را روی همان چند محصول می گذارید.

    اما همیشه شرکت ها یک کاتالوگ اصلی را به همراه معرفی همه محصولات خود طراحی و چاپ می کنند تا هنگام مراجعه مشتریان از آن استفاده نمایند. کاتالوگ جامع و پر از اطلاعات لازم در مورد همه محصولات به همراه عکس های باکیفیت و طراحی عالی و بی نظیر می باشد.

    طراحی کاتالوگ در کرج و نوع صفحه آرایی باید به گونه ای انجام شود که مخاطب و یا مشتریان سریع خسته نشوند بلکه باعث شود که آن ها با اشتیاق بیشتری به دیدن محصولات شما داشته باشند.


    ادامه مطلب

    طراحی لوگو در کرج


    طراحی لوگو در کرج

    چه چیزی باعث می شود برخی لوگو های شرکت ها ماندگار شوند؟ چگونه می توان یک شرکت طراحی لوگو در کرج را برای این منظور انتخاب کرد؟

    در این مقاله به دو مقوله می پردازیم و توضیح خواهیم داد که چطور یک لوگوی خوب و در شان برند خود طراحی و انتخاب نمایید. همواره انتخاب لوگو برای شرکت های نوپا سخت و دشوار است چون با انتخاب طرح نهایی برند آن شرکت در بین رقبا باید بدرخشد.

    شما باید در انتخاب طراح لوگوی خود وسواس بیشتری داشته باشید چون وجه تمایز شما با سایر رقبا از همین لوگو شروع می شود و شمات می توانید از طریق یک لوگوی خوب قدرت برند خود را به رقبا نشان دهید.

    داشتن یک لوگوی خوب و عالی و خلاقانه می تواند در ذهن مشتریان نیز ماندگاری بیشتری داشته باشد و آن ها با دیدن لوگوی شما نام برند و محصولات شما را نیز به یاد خواهند آورد.

    البته همانطور که گفته شد این امر خیلی مهم است که شرکت طراحی لوگو یک شرکت قوی باشد تا بتواند با تناسب به اهداف شرکت شما یک لوگوی عالی را طراحی نماید. قوانین طلایی طراحی لوگو در کرج و دیگری فاکتورهای موثر برای انتخاب یک طراحی لوگو در کرج و محل کسب و کار را بررسی می کنیم.

    یکی از اساسی ترین گام ها قبل از شروع هر کسب و کاری طراحی لوگو می باشد. این موضوع تا آنجا اهمیت دارد که یک تصمیم قوی برای طراحی لوگو می تواند در موفقیت شما در آن کسب و کار نقش تعیین کننده ای را ایفا کند.
    طراحی لوگو می تواند ارتباط بین شما و مشتریانتان را مانند یک زنجیر محکم نماید. لوگری شما می تواند در کاتالوگ ، تیزر تبلیغاتی ، عکس صنعتی یا هر جای کسب و کار شما استفاده شود.

    طراحی لوگو به شکلی است که یک بیننده و یا یک مشتری شما وقتی با آن روبرو می شود می بایست به نحوی در ذهن او نسوخ نماید که درمکان ها ی مختلف بتواند بین رقبا ی شما بدون مکث شما را انتخاب کند. البته همخوانی یک طرح لوگو با تخصص و پیشه ی شما این کار را راحت تر می کند.

    اهمیت طراحی لوگو

    لوگو در واقع یک اثر هنری ماندگار است که می بایست یک شناسنامه داشته باشد. در استان البرز و شهر کرج توجه به این موضوع از تابلو های فروشگاهها یا تبلیغات صاحبان و مدیران کسب و کار دیده می شود. رقابت در کرج برای داشتن یک لوگوی زیبا وارد دوره ی جدیدی شده است.
    برای طراحی لوگو در کرج باید به فاکتور های مختلفی اهمیت داد. اهمیت طراحی لوگو در کرج تا اینجاست که به علت همجواری با پاییتخت برخی از مشتریان شما می توانند به راحتی شما و رقبایتان را در کرج کنار گذاشته و یک مجموعه تهرانی را انتخاب نمایند.

    ساخت بهترین لوگو

    برای انتخاب یا طراحی یک لوگو به موارد زیر حتما دقت کنید:
    ۱- قبل از مشورت با طراح یا شرکت خود کمی تحقیق کنید
    ۲- برای انتخاب مجموعه ای که طراحی لوگو در کرج را انجام می دهد کمی تحقیق و بررسی کنید
    ۳- چند نمونه سبک طراحی شده مشابه سلیقه ی خود به طراح ارائه دهید
    ۴- به خوانایی و رسایی لوگو دقت کنید
    ۵- همکاران و رقبای خود در کرج را بررسی و لوگوی آنها خوب نگاه کنید


    ادامه مطلب

    طراحی لوگو

    طراحی لوگو در کرج

    طراحی لوگو در کرج با ما به شما بهترین راه حل های طراحی را ارائه می دهد و به برند شما کمک می کند که به بهترین شکل خود را از لحاظ بصری ارائه دهد. مهم نیست که صنعت و کسب و کار شما چیست، خدمات ما در طراحی لوگو در کرج خدمات تخصصی و اختصاصی ویژه ای برای شما است و باعث خواهد شد که مخاطبان شما یک دید کلی را از برند شما پیدا کنند. تیم طراحی لوگو دیزاینستان در محیطی کار می کند که در آن خلاقیت و رضایت مندی مشتریان بیش از هر چیزی حائز اهمیت است.

    لوگو چیست؟

    لوگو یک علامت، نماد، علامت تجاری یا نشان است که هویت یا مالکیت یک محصول، شرکت، کمپین یا مفهوم را به عنوان یک عامل قابل یادآوری و اولین چیزی که در ذهن مخاطبان می نشیند. در حقیقت لوگو چیزیست که برند شما را از رقبای شما متمایز می‌کند. بنابراین اینکه تصویر شما بی‌همتا باشد و متفاوت از بقیه تصاویر موجود، بسیار مهم بوده و نکته ایست که تمام شرکتها و کمپانی‌ها درگیر آن هستند.

    لوگو را می توان در بسیاری از اشکال، اندازه و زمینه های مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال، آرم یک هتل را می توان بر روی کارت ویزیت یا منو چاپ کرد، بر روی یک دستمال یا لباس های کارکنان آن هتل و یا به عنوان علامت بزرگ نئون بر روی تابلوی ورودی آن هتل برجسته کرد.

    ویژگی های اساسی یک لوگو خوب چیست؟

    لوگو باید ساده باشد تا بتواند وضوح طراحی آن را در زمینه های مختلف حفظ کند. اگر طراحی آن بیش از حد پیچیده طراحی شود، جزئیات آن ممکن است زمانی که آن را در مقیاس های کوچک استفاده می شود از دست داده می شود. همچنین، یک طراحی لوگو ساده، آسان تر به یاد آورده می شود و در نتیجه بلافاصله قابل شناسایی است. لوگو های برندهای معروف دنیا که توسط حرفه ای ترین طراحان دنیا به ثبت رسیده (مانند: nike , ebay , apple )، نشان دهنده بیشتر این ویژگی های اساسی است.

    عملکرد اصلی آرم چیست؟

    لوگو باید یک هویت فوری و به یاد ماندنی داشته باشد و باید با مخاطب هدف خود ارتباط مثبت داشته باشد. لوگو نشانه یا علامتی گرافیکی است که سرمایه داران تجاری، موسسات و حتی اشخاص حقیقی، جهت ایجاد تمایز خود از دیگران در دید عموم، از آنها استفاده می‌کنند. لوگوها گرافیکی هستند (سمبول یا آیکون) و یا از نام تجاری سازمان یا موسسه تشکیل شده اند (لوگو تایپ یا ورد مارک).

    تاریخچه طراحی لوگو

    سابقه طراحی لوگوها به چندین هزار سال بر می گردد. در طراحی های گرافیکی، طراحی نشانه یکی از تخصصهای رایج و منحصر به فرد به شمار می‌آید. انسانهای اولیه برای انتقال مفاهیم مثلا شکار در یک نقطه، علائمی را روی دیوار غارها ایجاد می کردند. مصریان باستان ببرای مشخص کردن مالکیت حیوانات خانگی خود با مارک هیروگلیف بر روی آن ها علامت مالکیت خود را میزدند. رومیان باستان و یونانیان از علامت ها برای شناساندن سفالگری خود از علائم استفاده می کردند.

    در ابتدای قرن بیستم با معرفی چاپ رنگ و تولد صنعت تبلیغات، طراحی لوگو عمدتا از یک لغت نامه از تصاویر ملی، دریایی و کشاورزی استفاده می شد. مردم به راحتی معنای این نمادها را درک می کردند. علامت های ملی (تاج، پرچم ها و نشان های ارتش) به معنای شرافت و موقعیت است، در حالی که نمادهای دریایی، طبیعی و کشاورزی (دریاها، پرندگان زندگی، پرندگان، ساقه های گندم و حیوانات مزرعه) خلوص و طراوت را نشان می دادند.

    در گذشته نه چندان دور بر خلاف امروز، هیچ مفهومی از تبلیغات هدفمند وجود نداشت و طراحان به طور آزادانه از تمام این نمادها برای تبلیغ هر محصولی استفاده می کردند. برای مثال: سیگار، قبل از اینکه ارتباط آنها با بیماری ریه و سرطان را درک کنیم، از واژگان نمادین استفاده میکردند تا کالاهای خود را جذاب تر کنند.

    ادامه مطلب

    رنگ در طراحی سایت

    رنگ در طراحی سایت

    چیزهایی که راجع به نقش رنگ در طراحی سایت باید بدانیم :

    آیا شما بیشترین رنگ را در طرح های خود دارید؟

    موفقیت در هر قطعه از ارتباط بصری بستگی به رنگ دارد. تحقیقات در مورد تاثیر رنگ در بازاریابی به ما می گوید که به طور متوسط ​​فقط ۹۰ ثانیه طول می کشد تا تصمیم ناخودآگاهی در مورد یک محصول گرفته شود و ۶۲ تا ۹۰ درصد از این تصمیم ها تنها بر اساس رنگ می باشد.

    در نتیجه، افزایش دانش شما از تئوری رنگ و روانشناسی رنگ می تواند راه طولانی برای کمک به افزایش تبدیل، و در بسیاری از موارد می تواند قابلیت استفاده از رابط کاربری شما را بهبود ببخشد.

    در هنگام تصمیم گیری رنگ در طرح های خود، برخی از عوامل ضروری است که در ذهن داشته باشید.

    درک مخاطبان شما از معنای رنگ

    هنگامی که بحث طراحی پیش می آید، یکی از چیزهایی که شما مطمئن هستید در مورد آن بحث می کند بحث رنگ است. چندین تلاش برای نشان دادن احساسات انسان در رابطه با رنگ انجام شده است. به طور گسترده ای، رنگ های مختلف تصورات گسترده ای را نشان می دهند:

    قرمز

    • – مفاهیم مثبت : انرژی، اشتیاق، قدرت، گرما، هیجان
    • – مفاهیم منفی : خشم، تجاوز، ترس، شورش، شر
    • – موارد استفاده : مورد اورژانسی، تحریک اشتها، توقف سیگنال

    زرد

    • – مفاهیم مثبت : خوشبختی، خوش بینی، گرمی، بازیگری، سرگرم کننده
    • – مفاهیم منفی : انتقادی، تنفر، بزدلی، بی صبری، بدبینانه، تحریک آمیز
    • – موارد استفاده : روح روشن، نشان دادن بازیگری، نشان دادن گرما


    ادامه مطلب

    میزبان اشتراکی و میزبان ابری

    میزبان اشتراکی و میزبان ابری

    تفاوت میزبان اشتراکی(shared hosting) و میزبان ابری(cloud hosting) چیست؟

    ما در این مطلب قصد داریم دو گزینه اصلی میزبانی وب را بررسی می کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدامیک برای شما بهترین است.

    این که آیا شما در حال ساخت وب سایتهای بزرگ تجارت الکترونیک یا یک سایت ساده برای نمونه کارهای طراحی هستید، انتخاب میزبانی مناسب ضروری است. این روزها احتمالا انتخاب شما باید بین میزبان ابری و میزبانی اشتراکی باشد، اما تفاوت چیست؟

    میزبان ابری چیست؟

    تمایز حیاتی خدمات میزبانی ابری این است که آنها توانایی محاسباتی را از یک مجموعه ای از منابع اختصاص داده شده به صورت پویا در یک شبکه بزرگ از اجزای فیزیکی، و نه یک مجموعه ثابت از سخت افزار، به دست می دهند.

    میزبان اشتراکی چیست؟

    از سوی دیگر، میزبان اشتراکی میزبانی است که هر مشتری بخشی از سخت افزار سرور را برای اجرای وبسایت یا برنامه خود می گیرد. میزبانی اشتراکی اغلب ارزان ترین راه برای دریافت میزبانی آنلاین است، زیرا ارائه دهنده خدمات، چندین مشتری را در یک سرور وب مستقر می کند و در نتیجه هزینه های پایین تر را در بر می گیرد.

    در حالی که میزبانی اشتراکی می تواند به عنوان یک پلت فرم مقرون به صرفه برای پروژه های کوچک مناسب باشد، این محدودیت ها را دارد که با چندین مشتری که یک مجموعه از سخت افزار فیزیکی را به اشتراک می گذارند، کاربران به صورت فردی نمی توانند بر سطح عملکرد سرور تکیه کنند.

    این ممکن است مسئله مهمی برای سایت ها و برنامه های کاربردی با حداقل الزامات و یا کم تعداد بازدید کننده نباشد، اما وقتی که به فرآیندهای فشرده و فرایندهای حیاتی کسب و کار می رسد، بسیاری از کاربران متوجه می شوند که میزبانی وب به طور کامل در کار نیست.

    دلیل اینکه میزبانی مشترک برای برنامه های فشرده مناسب نیست؟ در یک کلمه: بحث قدرت کامل سخت افزار همیشه در چندین جهت به طور همزمان با وب سایت ها و برنامه های مختلف در رقابت دائمی برای پردازش قدرت کشیده می شود.


    ادامه مطلب