هنگامی که یک وان و جکوزی خانگی با کیفیت بالا مانند جکوزی را خریداری می کنید، اگر به برنامه نگهداری مناسب پایبند باشید، مشکلات باید بسیار اندک باشد.

اگر از برنامه تمیز کردن و نگهداری توصیه شده خارج شوید یا اگر مدل قدیمی دارید، مشکلات اجتناب ناپذیر هستند.

بیایید به پنج نشانه اصلی که اسپای شما به تعمیر حرفه ای نیاز دارد نگاهی بیندازیم.

1. آب گرم وان خوشبو

در حالی که طبیعی است که وان آب گرم از محصولاتی که برای تمیز کردن آب استفاده می شود کمی بوی شیمیایی داشته باشد، هرگز نباید بوی واقعی داشته باشد. اگر آب شما درجه یک است، احتمالاً نشانه این است که آب به درستی در گردش نیست یا آلوده است.

گرفتگی فیلتر، زهکشی یا پمپ نیز می تواند باعث رکود آب شود. در این شرایط، یک تکنسین حمام داغ مورد نیاز است تا علت مشکل را ارزیابی کند.

هنگامی که به درستی تشخیص داده شد، او می‌تواند آن را برای شما برطرف کند تا بتوانید دوباره به استفاده از وان و جکوزی خود برگردید.

2. آب کثیف یا غیر جذاب

اگر آب آبگرم سبز یا حتی بدتر از آن سیاه است، مطمئناً مشکلی وجود دارد. تجمع جلبک ها می تواند باعث سبز شدن آب شود در حالی که آلودگی دلیل احتمالی آب تیره است.

اگر قادر به تمیز کردن آب با متعادل کردن، ضدعفونی کردن و شوک کردن آن نیستید، متوجه خواهید شد که در داخل لوله ها خوردگی وجود دارد یا مشکل جدی دیگری وجود دارد.

این مشکلی نیست که بدون کمک یک متخصص قابل حل باشد. مطمئن شوید که تا زمانی که یک تکنسین به شما چراغ سبز نشان ندهد، همه بیرون از جکوزی بمانند.

3. آب سرد با گردش کم

اگر آب جکوزی شما به درستی گرم نمی شود، لذت بردن از زمان اسپا بسیار سخت است. این یک مشکل جدی است که احتمالاً مربوط به پانل کنترل آبگرم است.

و این قطعاً آن را برای یک تکنسین حرفه ای تبدیل می کند.

4. نشت آب

اگر سطح آب شما پایین است، ممکن است نشتی مقصر باشد. حتی یک ترک کوچک می تواند مشکل بزرگی ایجاد کند و متأسفانه یافتن آنها فوق العاده سخت است.

اگر فکر می کنید جکوزی شما نشتی دارد، بهتر است برای تعمیر برنامه ریزی کنید. یک تکنسین برای یافتن منبع مشکل بهترین تجهیزات را دارد.

5. جت های معیوب

اگر جت‌های شما دچار مشکل می‌شوند، ممکن است به لمس حرفه‌ای نیاز داشته باشید تا آنها را به درستی کار کنند.

قبل از برقراری تماس، سطح آب آبگرم خود را بررسی کنید. اگر به اندازه کافی بالا نباشد، می تواند بر عملکرد جت تأثیر بگذارد. در حالی که در حال انجام آن هستید، مطمئن شوید که مجرای فاضلاب پوشیده شده است و آب از آن خارج نمی شود.

فروش وان و جکوزی ، اگر هیچ کدام از اینها مشکلی ندارند، ممکن است جت ها مسدود شده باشند. اگر جزئی است، ممکن است بتوانید به تنهایی با آن کنار بیایید.

اگر گرفتگی شدید است یا مشکلی در پمپ، شیرآلات یا پانل کنترل آبگرم شما وجود دارد، وقت آن است که برای تعمیر حرفه ای تماس بگیرید.